{ "data": [ { "event_name": "Purchase", "event_time": 1643097937, "action_source": "email", "user_data": { "em": [ "7b17fb0bd173f625b58636fb796407c22b3d16fc78302d79f0fd30c2fc2fc068" ], "ph": [ null ] }, "custom_data": { "currency": "USD", "value": "142.52" } } ] } 10 סיבות למדוע קרוספיט לא עובד עבורך נכתב בהשראת פורסט יונג
top of page

10 סיבות למדוע קרוספיט לא עובד עבורך נכתב בהשראת פורסט יונג


רוב האנשים רוצים את כל התגמולים אך ללא כל הקרבה ועבודה קשה. קרוספיט הוא לא גלולת הקסם לכושר גופני. קרוספיט הוא פשוט זרז, העוזר לך להגיע לרמת הכושר הגבוהה ביותר שרק אפשר. מה שיפה בקרוספיט, זה שהוא מאוד אפקטיבי ומאוד יעיל ויכול לעבוד בעבור כל אחד. אם אתה מתאמן בבוקס כבר תקופה ממושכת ולא מרגיש שאתה מתקדם, ריכזתי עבורך 10 סיבות עקריות לכך:

  1. אתה חושב שאתה מחוייב אבל זאת לא המציאות– בערך כל מתאמן חדש שנכנס בשערי הבוקס טוען שהוא מתאמן 3-5 פעמים בשבוע. כל שבוע. נמאס להם והם רוצים משהו שבאמת יעבוד. כאשר מגיע הזמן לעשות מנוי הם אומרים "טוב, חשבתי על להגיע אולי פעם או פעמיים בשבוע". רגע, חשבתי שאתה מתאמן חמש פעמים בשבוע, עכשיו זה פעמיים? אם אתם לא יכולים להתחייב, באמת, ללפחות ארבע שעות (רצוי 6 שעות) בשבוע לכושר גופני, אז ככל הנראה לא תשיגו את המטרות שלכם. כן אני מבין, החיים עמוסים. תנסו להגיד זאת לאם החד הורית שעושה מתח לידכם ושהרגע סיימה משמרת כפולה בבית החולים בו היא עובדת. האמת? תירוצים הם בדיוק מה שהם- תירוצים.

  2. דיאטת דב גריזלי- אנחנו תמיד מדברים על זה שדיאטת דב גריזלי מורכבת מפיצות באישון הלילה, גלידות ועוגיות אוראו. ייתכן ואתם לא אוכלים כל כך גרוע, אבל יש לכם את החטאים הקטנים שלכם. כל ההפוכים עם הקוראסון ליד שאתם שותים ואוכלים לא עוזרים לכם בתחום הורדת המשקל. הנה עצה: רק בגלל שהם "דיאט" אין זה אומר שאתם צריכים לאכול 12 כאלו. כן, גם נטול סוכר זה שקר. נקו את הדיאטה והתזונה שלכם. אולי אתם אוכלים יותר מידי, ואולי אתם לא אוכלים מספיק. תוודאו שאתם אוכלים מספיק ירקות, חלבון ושומן. זה הדלק שלכם.

  3. אזור בטוח-בינוניות- אינני מתכוון לבינוניות ביחס לכל המתאמנים בחדר כושר. אני מתכוון לבינוניות ביחס למה שאתה מסוגל. נכון, אנחנו אומרים לכל המתאמנים המתחילים שיקחו את זה רגוע בשבועות הראשונים, ושיתקדמו לאט עם המשקלים והזמנים. אבל אנשים לעיתים נתקעים במדרג של האזור הבטוח לפרק זמן ממושך מדי. אני מבין שזה מפחיד לדחוף את עצמך קדימה, אבל לא לשם כך הצטרפת לקרוספיט מלכתחילה? באיטיות, בצורה מבוקרת, עם ייעוץ של המאמנים שלך, תתחיל לדחוף את עצמך לגבול היכולות שלך. תמיד אפשר לעשות צעד אחורה אם זה נהיה קשה מידי.

  4. הרגלים ישנים- איפשהוא, לאורך הדרך, כולנו מפתחים לעצמנו הרגלים רעים. חלק מההרגלים יכולים להיות משהו מאוד פשוט כמו להישאר ערים עד מאוחר ולצפות בטלוויזיה. המחסור הזה בשינה יכול לעשות את ההבדל בין אימון טוב לרע, או שבכלל לא תגיעו להתאמן. תזהו את ההרגלים הרעים שלכם ומנעו מהם לחזור על עצמם בעתיד. אח"כ תעבדו על להחליף את ההרגלים הרעים בטובים.

  5. תתחזקו- רוב האנשים מגיעים לקרוספיט ומוכנים לעשות מטקון, אתם יודעים ה" 3,2,1 צא.." שאנשים משייכים לקרוספיט. למרבה הצער רוב המטקונים לא הופכים להיות קלים יותר רק בגלל שעובדים עם משקל קל יותר. חלק מהמטקונים המהירים והמלוכלכים לא יהוו גירוי נכון לגוף שלכם פשוט בגלל שאינכם חזקים מספיק (קראו עוד על התאמת אימונים לרמה שלכם כאן). אם אתם בולמים את עצמכם מבחינת משקלי העבודה שלכם באימונים רק בשביל להשיג תוצאת זמן יותר טובה במטקון אז אתם גורמים לעצמכם נזק בטווח הארוך. בחרו משקל עבודה אשר מתאים לכם – לא בטוחים? התייעצו במאמנים!

  6. מחסור במוביליטי- מי ידע ש-15 שנה של לחיצת חזה, עבודה של יד קדמית מול המראה וצפיה בטלויזיה על האלפיטי בחדר הכושר יגרמו לחוסר איזון בשרירים (כן, אתם יודעים למה אני מתכוון…). אם אתה לא יכול להיכנס לתנוחה הנכונה על מנת לבצע תרגילים, אז הגוף שלך יפצה ויקריב טכניקה נכונה על מנת להשלים את המשימה. בד"כ קודם מתחילים לכאוב המפרקים. מוביליטי והכנה לתנועות עזורות לנו לשמור על רקמות בריאות כך שנוכל לבצע יותר עבודה ולהרים יותר משקל ללא כאב. השקיעו במובילטי שלכם!

  7. עשו שיעורי בית- אתם לעולם לא תשתפרו אם כל מה שאתם עושים זה לצעוק "זמן!" ואז לוקחים את המפתחות של הרכב ונוסעים הביתה. רוצה להשתפר במתח? אז רצוי שתתרגל כמה עליות בכל יום. קפיצה כפולה בחבל לא תתשפר מצפיה בסדרה בטלוויזיה. תתאמנו על הסקילים שלכם!

  8. תהנו- אני אומר לכל מתאמן חדש "אם אתה לא נהנה כשאתה עושה את זה, אז אולי כדאי שתעשה משהו אחר". קרוספיט יכול להכניס אותך לכושר מעולה, אבל אם אתה לא נהנה תוך כדי זו יכולה להיות משימה מרתיעה. תכיר חברים חדשים. תתחרה בכמה אנשים. תספר בדיחה. תרקוד עם המוזיקה. תעשה מה שצריך על מנת לא לחשוב על ריצת 400 מטרים או ברפיז. ככל שתהנה יותר כך האפקטיביות תעלה!

  9. התקדמו באמצעות התקדמות– אגו יכול להיות דבר מסובך. ראיתי אנשים שמבצעים את הקיפינג פול אפ הראשון שלהם וקופצים ישר לטבעות לנסות לעשות מאסל אפ. דברים לא עובדים ככה בחיים. אתה צריך לעקוב אחר התקדמות מסויימת אחרת תתמוטט. רק בגלל שניצחת באיזה דיון בתיכון לא אומר שאתה יכול להיות ראש ממשלה. תרגול והתקדמות. תתמחה קודם בתנועות ה "לא מגניבות" וכל השאר ייסתדר. כוח ומוביליטי הם הבסיס לכל השאר – זכרו זאת!

  10. תירוצים תירוצים תירוצים- המוח שלנו ימציא אין סוף תירוצים בניסיון להצדיק את המחסור בתוצאות. אל תמציאו תירוצים, תעלו רעיונות ופתרונות. מצאו דרך להצליח, יש לכם פציעה קלה? עדיין אפשר להתאמן סביב זה. לא יודעים איך לבשל? תלמדו עכשיו. היופי במהפכת הקרוספיט זה שהוא יצר מקור שופע ופתוח לידע. הוא גם יצר קהילות באינטרנט של אנשים שחווים את אותן הבעיות כמוך. אם אתה צריך עזרה כל מה שאתה צריך לעשות זה לבקש.

אז הנה, אם אתה כנה עם עצמך, עושה את כל הדברים הכתובים לעיל, ועדיין לא רואה תוצאות אז בוא לדבר עם צוות המאמנים שלנו באופן אישי ונדאג להחזיר לך את כספך. ברצינות. הדרך לניצחונות גדולים והישגים מרשימים רצופה בעבודה קשה וימים טובים וכאלה שהם פחות. אבל בכנות? העבודה הקשה שווה את זה.


בהצלחה!

bottom of page