{ "data": [ { "event_name": "Purchase", "event_time": 1643097937, "action_source": "email", "user_data": { "em": [ "7b17fb0bd173f625b58636fb796407c22b3d16fc78302d79f0fd30c2fc2fc068" ], "ph": [ null ] }, "custom_data": { "currency": "USD", "value": "142.52" } } ] } עדויות ממתאמנים: מאיה דוד
top of page

עדויות ממתאמנים: מאיה דוד


Maya David Profile Image

"התחלתי להתאמן בקרוספיט לפני כשנה. אני מאיה נשואה +2.

לפני כ-3 שנים הבן הקטן שלי אובחן על הספקטרום האוטיסטי, ההתמודדות לא קלה ומאוד מאתגרת.

החלטתי שאני חייבת שינויי בחיים שלי ורוצה לעשות משהו שיעשה לי טוב אז התחלתי בתהליך של אורח חיים בריא.

היום אני אחרי 20 קילו פחות (!) מרגישה נהדר 🤗 ( גם בדיקות הדם הראו זאת). קלילה יותר (תרתי משמע). כאחת שהיו לה משפטים כמו: סלט זה האוכל של האוכל שלי", "גם ככה כולם מתים בסוף" ו"אני שונאת ספורט ולהזיע"...אז נכון זה לא קל להרים את עצמך ללכת להתאמן, וקרוספיט סופרדרייב הוא המקום בשבילי שאני אוהבת לבוא אליו להתאמן עם מאמנים מקצועים שתמיד יודעים מה מתאים לך מה לא מתאים, מה אתה יכול והכי חשוב תמיד תמיד מעודדים.

בנוסף האווירה היא האווירה הכי מקסימה שיש עם אחלה של אנשים, קהילה שלמה שתומכת ומעודדת בזמן האימונים שכייף פשוט לבוא להתאמן ולאט לאט להתחיל להתמכר לתחושה הטובה שסוף האימון מביא עימו.

בנוסף שנכנסתי בפעם הראשונה לקרוספיט וראיתי את החולצה הענקית הממוסגרת LIFT UP AUTISM לא הבנתי בהתחלה מה זה אומר שאלתי וביררתי ומסתבר שהבוקס מקיים אימונים להעלאת המודעות לאוטיזם, מאוד התרגשתי שהמקום שאני מתאמנת בו מכיל ומקבל את השונה, והרגשתי שהגעתי למקום הנכון להתאמן בו.

בשבילי קרוספיט סופרדרייב זה המקום שאני מגיעה אליו 3 פעמים בשבוע להתאמן להתאוורר ולהרגיש טוב."

– מאיה דוד

bottom of page