{ "data": [ { "event_name": "Purchase", "event_time": 1643097937, "action_source": "email", "user_data": { "em": [ "7b17fb0bd173f625b58636fb796407c22b3d16fc78302d79f0fd30c2fc2fc068" ], "ph": [ null ] }, "custom_data": { "currency": "USD", "value": "142.52" } } ] } עדויות ממתאמנים: דר' לוטן דור, רופא מומחה ברפואה פנימית ומתמחה בקרדיולוגיה
top of page

עדויות ממתאמנים: דר' לוטן דור, רופא מומחה ברפואה פנימית ומתמחה בקרדיולוגיה


"ההכרות שלי עם דורון החלה לפני מעל לארבע שנים לאחר ששמעתי ממאמני כושר גופני מובילים בתחום הקרוספיט על שיטת האימונים המקצועית אותה דורון מוביל במועדון אשר היה בבעלותו בנמל תל אביב.

לאחר שנים רבות של אימונים במגוון חדרי כושר ושיטות שונות, זכיתי להגיע לסניף בו דורון מאמן ונחשפתי לעולם אותו אני לא מכיר, לשיטת אימונים אינטנסיבית הדורשת משמעת רבה, תכנית אימונים מסודרת והדרכה מקצועית.

בתור מתאמן חובב ורופא כמקצוע, ידוע לי שללא ליווי מקצועי, תכנית אימונים מסודרת והדרכה שיטת אימונים זו עלולה להוביל לפציעות מיותרות, אסימטריה מוסקו-סקלטלית וכאבים לא רצוניים.

עוד במפגש הראשון הרגשתי את ההבדל בשימת הדגש על בטיחות האימון ותנועות נכונות, עברתי סדנת יסודות אותה העביר מאמן מקצועי ובהמשך בכל מפגש הייתה ניכרת ההקשבה והדרישה מהמאמנים השונים ברוחו של דורון ודורון עצמו על בטיחות האימון, שיפור תוצאות ומניעת פציעות.

לדעתי, בענף כה רחב, שניתן למצוא מאות מאמנים ומועדוני כושר, בענף בו אין בקרה או גוף מקצועי הבוחן את אנשי המקצוע, קשה מאוד למצוא מאמנים כמו דורון.

הוא בהחלט המאמן המקצועי ביותר שזכיתי להכיר. דורון בולט ביכולת הניהול העילית שלו, סדר וניקיון מופתי, הקפדה על פרטים ובטיחות המתקנים במועדון הכושר, עמידה בזמנים ללא פשרות, ובעיקר דאגה אין סופית ומילוי חובתו למאות המתאמנים עליהם הוא אמון.

אני נהנה מאוד מתכנית אימונים עשירה ומגוונת אשר מובילה לשיפור יכולת גופנית ובריאותית תוך כדי עבודה מתמדת ועיקשת על הפחתת פציעות ונזקים למתאמנים."

דר' לוטן דור, רופא מומחה ברפואה פנימית ומתמחה בקרדיולוגיה

bottom of page